Artikler på andre medier
November 2022:
EFFEKTIV LANDBRUG: Danmark eksporterer varer og tjenester for over 1.500 milliarder kroner om året. Men når gælder e-eksport, hænger Danmark i bremsen, fordi der er et potentiale for vækst, som ikke udnyttes til fulde
Læs den her
Oktober 2022
DI BUSINESS: Fremtiden for e-commerce foregår nu i USA. Læs den her:
September 2022
DETAILWATCH: Digitalisering og e-commerce kræver mandat og fodslag på tværs af organisationen, hvis det for alvor skal få luft under vingerne. Så tag opgøret med siloerne, lyder opfordringen fra Mie Bilberg
Læs den her.
August 2022
DETAIL WATCH: har spurgt, om der er grund til bekymring for den danske e-handelsbranche. Læs artiklen her.
Juni 2022
DETAIL WATCH: – Danmarks nye, men allerede førende medie indenfor e-commerce udgav min klumme om den digitale kunderejse og hvorfor den kræver CEO commitment.
Læs den her.
Januar 2022
BRAND MOVERS: – det førende bureau indenfor Content Marketing, laver adskillige analyser og e-bøger omkring content marketing. I starten af 2020 udgav de denne med 20 content eksperters forudsigelser for 2020. Jeg er stolt af, at være en af de 20 valgte blandt en international skare af dygtige content marketers. Download e-bogen og få 20 eksperters forudsigelser for 2020
December 2021
BØRSEN: Om robotteknologi og hvordan vi bruger det til at forbedre kundeservicen hos Carlsberg. Læs artiklen her
Februar 2019
BIGUM: Cases story – sådan brugte Mie digital markedsføring i datadrevet produkt til unge
Læs mere: På Bigum & Co´s blog
Januar 2019
WHAT`s BREWING: Fuld knald på Carlsberg Online. Seks måneder efter at vi lancerede ny webshop, viste både kunder og medarbejdere begejstring. Læs artikel i Carlsbergs Kundeblad her
December 2018
FØDEVARE WATCH: Den digitale transformation er kommet til Carlsberg, og her giver jeg et interview omkring erfaringen og ambitionerne med den nye webshop carlsbergonline.dk som vi lancerede i 2018. Læs artiklen her
Juli 2018
HELP MARKETING: En af Danmarks første podcast om Content marketing er Helpmarketing. I Juli inviterede Eric Ziengs fra Nochmal mig i podcast-studiet for at høre historien om, hvordan vi på relativ kort tid fik skabt vækst ved hjælp af content marketing i et innovationsprojekt hos Alm. Brand. Et projekt der skulle vise “proof of concept”, før forretningen besluttede, om der var potentiale for produktets fremtid. Hør historien på denne podcast
Oktober 2017
PODCAST VOVESTYKKET. Om digital forretningsudvikling.
Hør podcasten her -> Radioplay – Vovestykket #5
August 2017
DANSK MARKEDSFØRING: Jeg har fået nyt job. Det fortalte Dansk Markedsføring om i denne artikel Ambitiøs tech-firma hyrer ny CMO
Juni 2017
MARKET COMMUNITY: delte mit take på “New Age Marketing”s – Tre Mega Trends. Læs den her.
September 2016
BUREAUBIZ: skrev om tre digitale døråbnere til B2B salget. I den forbindelse blev arbejdet vi i MX-marketing havde lavet nævnt som det gode eksempel. Læs hele artiklen her
Marts 2016
DANSK MARKEDSFØRING: skrev om vores taktiske kampagne, der inkluderede Snap-marketing og derfor fik “onboarded” de unge. Kampagnes resultat var 21% bedre performance end den bedste kampagne fra året før. Dagen efter første snap steg deltagerantallet med 40%. Læs hele artiklen her
Marts 2015
BOG: I marts 2015 udgav Rasmus Houlind den første danske bog om omnichannel marketing. Jeg var inviteret ombord i et advisory board og som forfatter af et kapitel, hvor jeg skrev om arbejdet med at skabe en omnichannel strategi hos Metroxpress. Siden hen er bogen udgivet på engelsk også. Læs mere om bogen her