Tack samycket!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
- Jeg er specialiseret i
I mange år har mit job været at finde nye vækstveje, gennem e-commerce, sociale medier og markedspladser. Nu er mine øjne også rettet mod Metaverse, som også jeg mener, bliver den næste digitale revolution.
Den digitale kundeoplevelse skabes på tværs af produktudvikling, salg, marketing og kundeservice. Derfor kræver den gode kundeoplevelse en helhedsstrategi – også kaldet customer experience.
Marketing anno 2022, har tre kerneområder 1: Indsigter & intelligens 2: Viden om teknologi 3: Kreativitet. Herfra defineres position i markedet, kanalmix og skabes et epicenter for kunderne.
-
Inspiration fra
mine seneste artikler
Trend: Markedspladser
Online salg på Danmarks fem største eksportmarkeder domineres af store
Trend: Den digitale kunderejse, vejen til vækst
Webrooming har disrupted kunderejsen for altid, og producenter bliver nødt